söndag 4 april 2010

Kommentarer

Tusen tack för alla fina kommentarer som ni skickar! Ni ska veta att vi verkligen uppskattar både att få dem och att få chansen att läsa lite om vad ni har för er där hemma!

Så även ifall vi varit dåliga på att svara på de kommentarer som skrivs så ska ni veta att de glädjer oss otroligt och det är så roligt att ni vill följa oss på vår drömresa!

Här kommer en liten bildtillbakablick från de roliga handuksvikningarna vi fick på våra rum varje dag under kryssningen =).

Kommentera gärna vilken ni tycker är bäst=)

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11

5 kommentarer:

  1. Bild sju och loppan tyckte jag var fina, ha ha.....p

    SvaraRadera
  2. Helt klart bild 11!!!
    2 saker vi kan hoppa och jaga....=)

    // Milou och Charlie

    SvaraRadera
  3. haha oj svårt val! :D ni får lära mig de där när ni kommer hem höhö! ;) idag har jag också vare "utomlands" ända till Trondheim! ;) men min resa varade bara över en dag ;) och för att tillägga så vare 17 år sen jag kom till sverige idag! :) 7 april är ett bra datum för mina nära och kära, dom fick mig i livet ;)

    SvaraRadera
  4. Svårt men tror nr 2.. :) Härliga bilder har ni tagit.
    Ha en trevlig lördag. :) /Catharina

    SvaraRadera
  5. bild nr 9 är coolast tycker jag, men alla är verkligen häftiga!
    ojojoj vad ni får vara med om häftiga saker hela tiden! Det är så spännande att läsa om era äventyr. och vilken snygg bild på er föresten, ni ser ut som riktiga filmstjärnor! ;)
    Hörde också att det va jordbävning, märkte ni något av det?
    Kram på er
    //Lollo, Johan och Elliot hälsar också

    SvaraRadera